Kina nastavlja cyberratnu kampanju, hakira The New York Times

Kineska vojska, sjedila je za puno računala. Oni mogu ili ne moraju biti hakeri.

Kina je još jednom uhvaćena rukom u zapadnjačkoj posudi za kolače. Ovaj put, čini se da je kineska vojska hakirala The New York Times, kao čin odmazde nakon proklete priče koju je objavio The Times o kineskom premijeru Wenu Jiabau. To slijedi iz kineskog hakiranja Silicijske doline 2010. godine i 'stotina' drugih organizacija i vojnih dobavljača tijekom posljednjih nekoliko godina.

Sjeckanje, koje je dovelo do potpuna infiltracija u mrežu The Timesa i brojni računi e-pošte, započeti još u rujnu kada je David Barboza dovršavao priču o rodbini Wen Jiabao koja je akumulirala milijarde dolara korumpiranim poslovima. Hakeri su postavili tri backdoor-a unutar The Timesove mreže, najvjerojatnije koristeći podvodno krađu identiteta (e-pošta opterećena zlonamjernim softverom koja je posebno usmjerena na određene korisnike kako bi se povećala šansa da je otvore). Odavde su hakeri identificirali kontroler domene, ugrabili hash imena svakog korisničkog računa i lozinke, provalili hashove, a zatim imali puni pristup gotovo svemu na mreži The Timesa.

Ured New York Timesa. U New Yorku.Kao zanimljivu stranu, The Times koristi Symantec-ov paket antimalware softvera - no ipak, tijekom tri mjeseca Symantec je uspješno identificirao samo jedan zlonamjerni softver, od 45 koliko su ga instalirali hakeri. Mandiant, zaštitarska tvrtka koju je The Times angažirao da iskorijeni hakere, kaže da je zlonamjerni softver izrađen po mjeri za taj posao, što je vjerojatno razlog zašto ga Symantec nije mogao identificirati.



Srećom čini se da su hakere zanimale samo informacije koje se odnose na njih priča Wen Jiabao- konkretno, imena ljudi koji su pružili informacije Barbozi. 'Mogli su napraviti pustoš na našim sustavima', kaže Marc Frons, glavni informativni direktor The Timesa. 'Ali to nije bilo ono što su tražili.' Times kaže da nekako nema 'dokaza da su osjetljivim e-mailovima ili datotekama iz izvještaja o našim člancima o obitelji Wen pristupili, preuzeli ih ili kopirali'. Nisu ukradeni niti podaci o kupcima. Čini se da se Times izvukao prilično neozlijeđen, ako je malo ponižen.

Veliki kineski vatrozidKina, koliko vrijedi, negira bilo kakvu umiješanost, navodeći da „kineski zakoni jasno zabranjuju hakiranje napada“ i „Cyberattacks imaju transnacionalnu i anonimnu prirodu; u takvim okolnostima optuživanje kineske vojske za pokretanje napada putem weba bez nepobitnih dokaza neprofesionalno je i neutemeljeno. ' Mandiant inzistira da je napad u skladu s “A.P.T. Broj 12 “, skupina hakera koje su Mandiant, AT&T i FBI već pronašli na kineskim sveučilištima. Bez nekakvih papirnatih tragova, naravno, nemoguće je potvrditi da je kineska vlada doista naredila hakerima da napadnu NYT.

U ovom se trenutku, doduše, „transnacionalno i anonimno“ ili ne, čini prilično sigurnim da se Kina - kao nacija - bavi cyber ratovima sa Zapadom ili onima koji žele osporiti nepogrešivost svog vodstva. Postojala je stalna struja izvještaja iz sigurnosnih tvrtki o kineskim kibernetskim napadima još od sredine 2000-ih, a oni gotovo uvijek slijede iz novinskih izlaganja ili ciljaju disidente ili aktiviste. Zapamtite, ovo je nacija u kojoj sloboda govora i tiska zapravo ne postoje i gdje se protok informacija strogo kontrolira putem Veliki vatrozid i druga vladina sredstva.

Kineska industrijska špijunaža u Silicijskoj dolini i drugim zapadnim tvrtkama bogatim intelektualnim vlasništvom očito je u drugačijem tragu, ali ipak u konačnici na umu s istim ciljem: kineskom prevlašću.

Copyright © Sva Prava Pridržana | 2007es.com